2010. szeptember 26., vasárnap

:(((

Szerintem elég szomorú, hogyha egy hónap alatt nem gyűlik össze 10 komment:(
És mivel már nem nagyon érdekel senkit sem a blogom, úgy gondolom, itt lenne az ideje a zárásnak.
Volt egy hónapotok 10 kommentre, 27 rendszeres olvasóm van, és 8 kommentet kaptam, de 7-nek kéne venni, mivel van aki, kétszer írt.(Ez nem bántás sőt köszönet érte.):))
Szóval kérlek titeket, 1 hetetek van rá, hogy összegyüljön néhány komment , ide ez alá, hogy bezárjam-e a blogot, vagy nem. Néhányan nagyon rendesek voltatok hozzám, de nemtudom, hogy a többiek miért nem tudnak 10 szót bepötyögni. Lehet, hogy énse írok midnenhova, ahol rendszeres olvasó vagyok, de ahova szükséges, oda igen, vagy ahova nem írok annak megmondom(pl:Alice).
Szóval a döntés a ti kezetekben van.
Bezárjam-e Vagy Nem, és írtok komikat.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ezért ne zárd be a blogot!
    Nekem is írtó kevesen írnak.... pl. az új fejim majd 5 oldal lett és kaptam 3 komit... :/
    De ettől függetlenül még írok tovább is, mert magam miatt csinálom elsödlegesen!
    Ne add fel! Én szeretem a történetet....bár szerintem nem sokat írtam komit, sőt lehet hoyg egyet sem amiért bocs, de néha tényleg egyáltalán nincs időm még olvasni se :(
    Elkezdödöt a suli is úgy hoyg nagyon belett osztva az idő mindenki számára...
    Szerintem ne zárd be a blogot!
    szia

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kérlek ne zárd be!!!!!Nagyon jó!!!Nagyon szeretem ezt a törit:DD
    Szerintem NE zárd be a blogot!

    VálaszTörlés
  3. Szia Nessie-kém.
    Szerintem az első kommentelőnek igaza van.
    Ne érdekeljen, hogy ki olvassa és ki nem.
    Írj magadért! Írj azért, mert jól esik, de soha ne másokért!!!
    Ha már nem esik jól írni, akkor zárd be, de ne azért zárd be, mert nem írnak komit!
    Így is láthatod, hogy azért sokan szeretik a történeted, és csak ez számít! ;)
    Bízz bennem!
    Puszi,

    Alice^^

    VálaszTörlés
  4. Ne zárd be, és írok még 10 komit! Rendben?
    Légyszi, légyszi, légyszi, légyszi ne zárj be!
    Kérlek!
    ߀ŁŁ$-nek és Alice-nek igaza van!
    Ne azért írj, mert mi olvassuk, hanem azért, hogy Te élvezd!
    Várom a döntésedet, puszi:
    Cylise

    VálaszTörlés
  5. Ne zárd be, most jön a legizgisebb rész, remélem, hogy továáb íros, ha nics időd, akkor várunk, én igérem komizni fogok...

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Figyelj!
    Tudom , hogy fontos a visszajelzés , és én is tudom milyen az, ha valaki kedveset is vagy egy épitő kritikával ajándékoz meg. De nagyrésze már a blogos lányoknak csak a komira gyúr. És most azért, mert egy fejezethez nem gyűlt össze a megfelelő kommentszám - legyen az egy év alatt - annak az lehet az oka, hogy valaki megunta , hogy folyamatosan kommentszám van és azért nincs friss, valaki megunta a történetett. Lehet , hogy elolvassa a fejezettett, de nincs ideje visszajelzést irni.
    Ezeket, most nem sértés képpen irom, de lehet, hogy van valaki akinek kétszáz rendszeres olvasója van és mégis csak öt kommentett kap. Akkor hogy várnád el, hogy 27 rendszeressel megkapd a 10 komit? Azért ez fura.
    Azért, majd gondolkozz el, mert lehet, hogy sokan ezért fogják abbahagyni a blogod olvasását.
    Nem sértésnek mondom, csak jó tudatni másokkal, hogy a komment határ (nem mondom , hogy nincs értelme) de bizonyos esetekbe , hülyeség.
    Ha bármi problémád van még itt megbeszélhetjük:
    mindorokke.volturi@gmail.com
    Kellemes blogirást és szép estét:
    Tami

    VálaszTörlés