2010. június 16., szerda

3.fejezet











A telefonhívás


(Nikki szemszög)


Éppen ültem a szobánkban, amikor megcsörrent a telefonom. Egy régi jó barátnőm nevét láttam a kijelzőn.
Victoria.
Biztos azért hív, mert valami fontos dolog történt vele. Az-az igazság, hogy örülnék, ha áttérne állati vérre. Nem szeretem az emberek vérét. És ha szeretném se oltanám ki az életüket, azért, hogy nekem jó legyen.
Felvettem a telefont:

-Szia Vic! Hogy-hogy felhívtál? Már rég nem beszéltünk? Miújság van veled?


-Szia Nikki! Képzeld áttértem állatvérre. De ez most nem fontos. Emlékszel meséltem neked Cullenékről, akik megölték James-t. És van itt az a lány. Bella. Edward Cullen exbarátnője...


-Vic! Nehogy valami hülyeséget csinálj. Ha áttértél, akkor maradj is úgy. Nehogy megöld azt a szegény lányt. Biztosan szereti még azt a Cullen fiút. Ne csinálj vele semmit. Szegénynek biztos így is elég rossz. Nemhiányzik az, hogy rátámadj!


-Hé-hé Nikki! Nyugi. Így ismersz te engem? Segítek neki, mert terhes ikrekkel. Megszüli a gyerekeket, és utána átváltoztatom. Csak a segítségedet szeretném kérni. Mivel nemsokára itt a szülés ideje. Tudom, hogy nem szeretnéd otthagyni Davidet, de nagyon régi barátnők vagyunk, és más esetben nem kérném a segítséged, de ez most nagyon fontos lenne. És azért gondoltam rád, mert emberi életedbe szülésznő és gyermekorvos voltál. És értesz a gyerekekhez. Én pedig hiába olvastam ki rentgeteg könyvet, mégse értek annyira hozzá, mint te, aki 15 éven keresztül ezt csinálta.


-Jólvan Vic. Nyugodj meg. Maximum 2 nap és ottvagyok. Beszélek Dav-el, elmegyek vásárolni, és megrendelem a jegyet. Addig nyugodj meg. Ha Bella észreveszi rajtad a nyugtalanságot, ő még idegesebb lesz. Szóval nagy levegő be és ki. És ha addig Ne adj isten megszületnének a babák Rakd bele őket az inkubátorba és változtasd át Bellát.


-Jó. Köszi. Nagyon imdálak. Hálám üldözni fog örökkön-örökké.


-O azért addig nem. Na de Szia, mert sietek. Puszi.


-Szia. Puszi.


Huh azt se tudtam, hogy hol kezdjem a készülődést. Annyi dolgom van még addig. Elmegyek vásrolni. Olyan érzésem van, hogy az egyik baba fiú, a másik pedig lány.
Na akkor mindenből veszek egy rózsaszínt és egy kéket. Gyerünk. Ezerrel hajtottam a legközelebbi plázába. Gyorsan be és ki az egyik bababoltból a másikba. Alapvető dolgokból biztos vettek már, szóval ruhákat vásároltam. Abból sosincs elég. Elmentem még Bellának és Vicnek is ruhákat és cipőket venni.

×××



2 nappal később


Márcsak a szülés és az átváltoztatás után értem oda. Nagyon édes volt mindkét baba. Edward és Nessie. Gyönyörű név mindkettő. És illik is rájuk.


Viccel hallottuk, hogy felébred Bella. Én éppen Edwardot fogtam, de mikor lejött Bella nagyon meglepődött.


-Oh Szia Bella!-köszöntött Vic.


-Áh szóval te vagy Bella.-mosolyogtam rá.-Én Nikki vagyok. Vic barátnője.


-Jaj igen öhm...Sziasztok.


-És hogy is hívják a gyerekeket?-kérdeztem tőle. Hiába tudtam nem akartam udvariatlan lenni.


-Edward és Reneesme Swan.


-Értem.Nem szeretnék udvariatlan lenni, de meg kell, hogy kérdezzem nem kapar a torkod?


-De egy kicsit.


-Akkor menjetek el vadászni.Én pedig addig itt maradok a gyerekekkel.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó! :D:D:D
    Elsőőő komiii :D
    Várom a folytatást!
    És gonosz vagy, mert nem árulod el mit talált Bella! XD De hát látszik, hogy az én unokahúgom vagy!
    Siess a következő fejivel!
    Puszi,

    Alice^^

    VálaszTörlés
  2. Köszi Alice:D
    Tudom, hogy gonosz vagyok csak rám kell nézni:D
    Igen látszik:D

    Leghamarabb hétfőn lesz friss:D

    És hnap tali vagyis ma mert hajnali 3 multxd

    VálaszTörlés