2010. június 22., kedd

6. fejezet

(Bella szemszög)




Eszem ágában sem volt elmondani Nikkinek, hogy találtam egy dobozt, és, hogy feltételezésem szerint Edward még mindig szeret. Valószínűleg bezáratna egy elme gyógyintézetbe. Rá kellett készülnöm, hogy több évig nem láthatom még élőben Edwardot. Legalább addig, ameddig a kicsik fel nem nőnek.




Még ott ültem egy ideig és a dobozt néztem. A hiányzott fényképre gondoltam. Magamban mosolyogtam rajta. Minek fényképet csinálni, ha ott a vámpírmemória? Kérdeztem magamtól. Azt hiszem, ezt a kérdést nem fogom tudni megválaszolni. A dobozt gyorsan bepakoltam a bőröndömbe.






Bepakoltam még mellé azokat a holmikat amiket viszek és levittem a bőröndjeim a nappaliba. Szerencsére senki nem volt ott, így nyugodtan élvezhettem a madarak csicsergésének a zaját.




Kimentem az ajtón. Befutottam az erdőbe, úgy döntöttem, hogy elmegyek vadászni.
2 medve és 2 szarvas után már biztos voltam benne, hogy kibírom a repülőutat vadászat nélkül.




Magánrepülővel mentünk, mivel Nikkiéknek volt egy. David idejött és elhozta, hogy aztán együtt mehessünk mindannyian Londonba. Most csak a fontosabb dolgokat visszük magunkkal. Mivel Nikki megkérte Davidet, hogy szerezzen be otthonra mindenből 2-t egy fiús színt és egy lányosat, így nem kellett a gyerekek holmijait elvinnünk.




A biztonság kedvéért még egy hegyi oroszlán életét is kiontottam. Az volt Edward kedvence. Mindenről csak Edward jut az eszembe. Ez elképesztő. Egy ember, esetemben vámpír, hogy tud ennyire szeretni valakit. Volt viszont egy kis gondom. Az emberi emlékeim egyre jobban kezdtek el szivárogni.




Megkértem Vicet, hogy vegyen nekem 5 naplót, amibe mindent leírhatok részletesen, és ragaszthatok bele képeket is.



Az 5 naplóból 3-at már teleírtam. Rengeteg dolgot, sőt szinte mindent meg akartam őrizni emberi mivoltomból.




Úgy döntöttem, hogy visszamegyek a házhoz. Épp időben érkeztem, mivel 2 óra múlva már indultunk a reptérre. Vic és Nikki felöltöztették a gyerekeket. Hálát adtam istennek, hogy vannak nekem ők. Ha nem lennének biztos, hogy nem tudnám túlélni ezt az időszakot.



Köszönettel tartozom nekik, amiért segítségemre vannak. Felszálltunk a gépre. Leültem az egyik ülésre és beraktam a kicsiket is a helyükre. A gép felszállt. Egyszer csak annyira lettem figyelmes, hogy már lefelé szállunk. Elgondolkoztam útközben. Nagyon törhettem a fejem, ha arra eszméltem föl, hogy leszállunk. Ha nem tudnám, hogy a vámpírok nem alszanak, azt hinném, hogy elaludtam, de mivel tudtam, hogy ez lehetetlen, nem tudtam magyarázatot adni erre a dologra.



Leszálltunk a gépről, beültünk egy nagy családi kocsiba és hajtottunk az új házunkhoz. Most kicsit úgy éreztem, mintha Alice lennék. Izgultam, hogy vajon, hogy nézhet ki a ház, és milyen a szobám, illetve a gyerekeké. Hogy David megfelelő dolgokat vett-e a gyerekeknek satöbbi. A ház csodálatos volt. Egy is dombon állt.




Kívülről fehéres-rózsaszínes színű volt. Több erkély is volt, amitől boldog lettem. Edwardnak is volt erkély a szobájánál. Megint Edwardon gondolkodok. Bella azonnal verd ki a fejedből Edwardot és legyél boldog nélküle. Kivertem Edwardot a fejemből és a házat csodáltam tovább. Barna ajtói és ablakai voltak. Szerintem nagyon szép ház volt. A házba elég érdekesen mentünk, be mivel én vittem Edwardot és Nessiet hordozóban a többiek, pedig a csomagokat.




A két kicsit leraktam a konyhába az etetőszékbe. A konyha is csodálatosan nézett ki. Ebben a helyiségben is, és a nappaliban is a fekete-fehér szín dominált.




A nappaliban fehérek voltak a falak és a padló. Három fekete kanapé helyezkedett el a nagy helyiségben. A középső kanapéval szemben a falon volt egy plazma tv.




A konyhába barna parketta volt lerakva. A hütő és a konyhaszekrény fekete volt, a pult pedig fehér. A rövidebbik pulttal összetolva volt egy üvegasztal, körülötte fekete székekkel. Nekem nagyon tetszett ez a helyiség is. Összeillettek a színek.




A következő szoba amibe bementem már az enyém volt. Itt egy kicsit a barna, a krémszín és a fehér dominált. 3 krémszínű fotel állt a hatalmas franciaággyal szemben.





Bementem a fürdőszobámba is. Ahogy beléptem velem szemben volt a csap és alatta illetve fölötte egy-egy szekrény. Középen volt egy hatalmas kád. A kád mellett , pedig egy Wc. Tudtam, hogy ezek közül csak a kádat fogom használni, de azért csodáltam a helyiséget.





Az én szobáim közül a legutolsó, amibe bementem a gardrób volt. Ettől féltem a legjobban.





És mivel ha kérem a 10 komit, akkor írtok, ha pedig nem kérek, akkor nem szóval 10 komment után lesz friss.














12 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁ :D
    Első komiiii
    Nessie az alváshiány miatt bekattantam. XD
    A fejezet király lett! Nagyon jó! :D Várom a folytatást. Komolyan, ha kell, írok 10 komit. XD
    1000 puszi

    Alice^^

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett a fejezet!!! Már nagyon várom a folytatást!!!!
    Siess vele!!

    Puszi: Yoopi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Én nem aludtam szóval gondolj bele milyen fáradt vagyokxd

    Aro is a ...

    Köszi:)

    VálaszTörlés
  4. cya! csak most találtam rá a blogodra és nagyon teccik!!!
    És arra is kiváncsi vok h ki ült ewdard ölébe!!XD
    szal lécy más is komizzon:D

    VálaszTörlés
  5. Szupi lett! Sztem tanya volt edward öláben!:O :@
    Gyorsan komikat!! :D
    Am.nagyon jól írsz!! puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett! Kövit németországból!!!

    VálaszTörlés
  7. jujjj de jó...nagyon szuper vagy:D:D:Dalig várom a folytatást...am érezd jól magad:D:D
    (L)

    VálaszTörlés
  8. naon jó lett a feji!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Meglett a tíz komi!!! :D (mostmár 11 xd). Hamar frisset kicsi Nessie unokahúgam!!! :D
    Várom a folytatást, bár nekem már súgtál, meg hát vigyázz, mert Alice néni mindent tud. xD
    Szóval, siess! És érezd jól magad Németországban!
    Puszi

    Alice ;)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó! Grat! :) Remélem Bella és Ed összejönnek...

    VálaszTörlés